GEEN WACHTLIJST, SNEL GEHOLPEN

VEEGBEWIJS VOOR VERZEKERING

GEEN VOORRIJKOSTEN

Over

Wij helpen u om veilig en verantwoord te stoken!

Over Schoorsteenveger Nijkerk

Schoorsteenveger Nijkerk is actief sinds 1979. Wij vinden het belangrijk dat mensen op een veilige en verantwoorde manier kunnen genieten van hun haard of kachel. Inmiddels hebben wij al duizenden schoorstenen mogen vegen!

Wij staan voor betrouwbaarheid, kwaliteit en professionaliteit. Wanneer u onze hulp inschakelt, kunt u er vanuit gaan dat uw schoorsteen snel en vakkundig geveegd wordt.

Op het moment dat u een afspraak maakt, komen wij bij u langs. Wij inspecteren en vegen uw schoorsteen, zodat u weer met een veilig gevoel kunt gebruik kunt maken van uw haard of kachel! Daarnaast kunnen wij u voorzien van een veegbewijs voor de verzekering.

Neem gerust contact op voor het maken een afspraak. U kunt ons bereiken op 033 203 45 42. Schoorsteenveger Nijkerk komt graag uw schoorsteen vegen, zodat u weer kunt genieten van uw haard of kachel!

Klanten Zeggen

Schoorsteenveger Nijkerk heeft bij mij mijn open haard en schoorsteen geveegd. Goede service tegen een schappelijke prijs!

uit Nijkerk

Al jaren onze vaste schoorsteenveger. Wij zijn meer dan tevreden!

Bastiaan

uit Nijkerk

Vanuit mijn haard kwam er rook de woonkamer in. Op zeer korte termijn had Schoorsteenveger Nijkerk nog een plekje om onze rookkanalen te inspecteren. Na een inspectie bleek dat onze schoorsteen alleen geveegd moest worden. Fijn geholpen door de vriendelijke man.

Rianne

uit Nijkerk

Twee keer per jaar komt er een schoorsteenveger van Schoorsteenveger Nijkerk mijn rookkanalen vegen. Elke keer goed geregeld!

Karel

Werkwijze Schoorsteenveger Nijkerk

1.

Afspraak

Via telefoon/mail plannen we een afspraak.

2.

Vegen

Wij vegen uw schoorsteen/rookkanalen.

3.

Veilig stoken

U kunt weer veilig & verantwoord stoken.

Wilt u veilig en verantwoord stoken?

Bel nu voor gratis advies!